הפקת בר מצווה בכותל

כל מה שאם צריכים לדעת
על הפקת בר מצוה בכותל של פעם בחיים
❗
התקשרו עכשיו-📞
052-4457700

הפקת בר מצווה בכותל

אם גם נפשכם חשקה באירוע בר מצווה מיוחד במינו, על טהרת הקונספט היהודי מסורתי, אם גם אתם מעוניינים להתחבר ולחבר את הדור הבא למסורת היהודית ולחוות בר מצווה מרגשת ובעלת משמעות, מפגש של הווה עבר ועתיד בבירת הנצח של העם היהודי בירושלים,
זה הזמן להכיר את שרית בר יוסף מחברת ההפקות "שרו הפקת אירועים".
משרד המתמחה בהפקת בר מצווה בכותל.
המשרד מורכב מצוות של צלמים המתמחה בצילום אירועים בכותל, (הצעת נישואין בכותל, חלאקה בכותל, מעגל מתופפים לחתונה וכמובן בר מצווה בכותל) הרכבים מוזיקליים, מעגל מתופפים, קייטרינג לארוחת בוקר, חברת הסעות לבר מצווה בכותל רצוי שהיא תהיה גם ותיקה ותיקה עם אוטובוסים חדישים ונהג שמכיר את ירושלים, צוות מדריכים מוסמכים ומנוסים המתמחים באזור העיר העתיקה הרובע היהודי והכותל המערבי, 2 פייטנים בסגנון מזרחי ואשכנזי.

מעבר לכך בשרו הפקת אירועים תוכלו לקבל יעוץ רחב בכל תחומי הפקת בר מצווה בכותל החל ממחשבון לחישוב תאריך בר מצווה וכל הקשור למסעדות קרובות לכותל וכמובן קונספט מיוחד לאירוע שלכם. 
כמו גם הרכבים מוזיקליים מיוחדים שילוו את האירוע כולו בשלבים הראשונים ינגן ההרכב מוזיקלי מיוחד לקבלת פנים ובשאר חלקי היום הם יהיו הכליזמרים שלנו בתהלוכה לכותל וכשנצטרך את תרועת השופרות בכותל הם יהיו שם בשביל להרעיד את שערי השמיים..

תהלוכת מתופפים

תהלוכת מעגל מתופפים בכותל שמחה וחגיגת עם הצוות המעולה של להקת מתופפי המדבר, עם כליזמרים וכלי נשיפה החוויה שתאשר בזיכרונכם לכל החיים… 
אם כבר מעגל מתופפים בכותל אז ממש מומלץ להקת מתופפי המדבר במסעדה הם יכולים לערוך סדנת תיפוף מיוחדת במיוחד לבר מצווה.

ארוחת בוקר ישראלית בעיר הקודש ירושלים

בשרו הפקות יש מבחר עצום של ארוחות בוקר החל מארוחות גורמה בחייק הטבע וכלה בסנדוויצ'ים ביתיים טעמים,
אתם בוחרים על פי התקציב שלכם, מכל מקום את הארוחות בוקר שלנו אנחנו עורכים במקומות עם נוף ותצפיות או מקומות בעלי ניחוח ארכיאולוגי משמעותי

ארוחת בוקר בכותל

אוטובוס לכותל.

לאוטובוס לכותל חייב להיות חדש!!!
 אל תתפשרו לא על האוטובוס ולא על נהג האוטובוס, חברת נסיעות טובה תעשה את ההבדל, הסעות לכותל הם ליבו של האירוע, אז אנא אל תזלזלו….

הפקת בר מצווה בכותל – לחוויה מדהימה באמת!

כל נער בר מצווה רוצה לחגוג את יום בר המצווה שלו בצורה מיוחדת ומרגשת.
עבור נערים רבים, בר מצווה בכותל היא הבחירה הטבעית ביותר, מכיוון שבר המצווה הוא יום מיוחד ביהדות, ואיזה מקום הוא טוב יותר לחגוג בו יום כזה מאשר הכותל, סמלו של העם היהודי?

עבור נערים אחרים, הבחירה בכותל לבר המצווה אינה בחירה ראשונה. אולם חשוב לדעת, שבר מצווה בכותל אינה חייבת להיות שקטה או משעממת. הפקת בר מצווה בכותל היא מומחיות מיוחדת, ובאמצעות האנשים הנכונים ניתן להפוך כל בר מצווה בכותל לחוויה מדהימה ומהנה. 
הפקת בר מצווה בכותל כוללת תפאורה שמתאימה הן למקום והן לאירוע, מוזיקה מתאימה שתהפוך את האירוע למיוחד במינו, ומגוון אטרקציות מגוונות שניתן לבצע במקום, כמו למשל הטסה של בלוני הליום במהלך האירוע, ושלל אטרקציות מעניינות נוספות.
הפקת בר מצווה בכותל הופכת את היום המיוחד הזה למיוחד עוד יותר, ומעניקה לכל המשתתפים חוויה בלתי נשכחת.

 

דילוג לתוכן