ארועים בכותל – בר מצווה – חתונה – בת מצווה

אירועים בכותל

אירועים בכותל  זה לא רק בר מצווה בכותל… אומנם היום הפך הכותל ליעד מועדף להורים וילדים שרוצים לחגוג בר מצווה בכותל ואכן מדיווחים רשמיים של מורשת הכותל עולה כי למעלה מחמש עשרה אלף בני מצווה הגיעו לכותל בשנה האחרונה 2018 וכי השנה הבאה עומדת לשבור שיא נוסף של אירועי בר מצווה בכותל!
אל החגיגה הגדולה מצטרפים מעגלי מתופפים בירושלים עם תופי הדג'מבה והשמחה פורצת גבולות. יחד עם זאת חשוב שתדעו בכותל אפשר לחגוג גם אירועים אחרים

בר מצווה בכותל
בר מצווה בכותל

טקס סידור לילדי כיתה א'

טקס קבלת סידור או טקס קבלת התורה יכול בהחלט להיערך בכותל המערבי בירושלים. ניתן לשלב שחקן סיורים וכמובן מעגל מתופפים ושופרות שינחו תהלוכה מוזיקלית עם הילדים. יש אופציה מומלצת לערוך מעגל מתופפים לילדים או מעגל מתופפים הורים וילדים, סדנת תיפוף מהסוג הזה בעצם מגבשת את כולם! לחגיגה הזו אפשר בהחלט להצטייד בובקט של בלוני הליום צבעונים שיבליטו את הקבוצה.

הצעת נישואין בכותל

אחרי שחוגגי בר המצווה כבשו את הכותל בחגיגות בר מצווה ועליה לתורה בכותל. הגיע תורם של החתנים והכלות… הצעת נישואין בכותל היא הצעה מיוחדת במינה. מה גם כשמוסיפים להצעה צוות של כליזמרים שינגנו ויפתיעו את הכלה המיועדת והופכת את הצעת נישואין בכותל לאירוע שייזכר שנים רבות. אם אתם חושבים להציע לבחירת לבכם הצעת נישואין. תתקשרו אלינו ואנחנו מבטיחים לכם לתכנן הצעת נישואין בכותל. שתזכרו לכל החיים

אירוע ברית מילה בכותל

נראה לי מעניין ומרגש לעדות ברית מילה ברחבת הכותל המערבי. ראשית זה ממש נדיר רוב האנשים מעדיפים לערוך ברית מילה באולם שמחות שנית מה יכול להיות יותר מוצלח מברית מילה בכותל. אומנם הרפרטואר שלי בתור נגן הוא מרשים אבל מעודי לא זכיתי להיות בברית מילה בכותל. אומנם הספקתי לשמח חוגגי ברית מילה במערת המכפלה וקבר רחל ואפילו ברבי שמעון בר יוחאי במרון. אבל בכותל עדיין לא הספקתי לחגוג… אם תהיו הראשונים אני מבטיח לכם אירוע שמח ומיוחד במינו..

בר מצווה בכותל
בר מצווה בכותל
בת מצווה בכותל

גם בנות המין היפה מוזמנות לכותל המערבי לחגוג בת מתווה בכותל, חגיגת בת המצווה המתקיימת בכותל, צריכה להיות עם קונספט מתאים, שילוב של טקס הפרשת חלה וסיורים בירושלים ולבסוף מסעדה קרובה לכותל שם נערוך את סעודת המצווה זה באמת בת מצווה בעלת ערך מוסף, מומלץ להזמין כליזמרים מירושלים שילוו את האירוע כולו

בת מצווה בכותל
בת מצווה בכותל
חתונה בכותל.

חתונה בכותל זה באמת לא אירוע שיגרתי, חתונה בכותל יכולה להיערך ביום שישי, מה שהפך לפופולרי בתקופה האחרונה, את טקס החופה אפשר לערוך ממש ברחבת הכותל. אירוע קוקטייל שכזה דורש גם מסעדה בהתאם ומסעדות ליד הכותל זה לא מוצר נדיר…. בנוסף להקת מתופפים בחתונה שלכם תוסיף הרבה צבע ועניין. מעגל המתופפים משתלב באירוע במספר מקומות ראשית בתחילת התהלוכה שם פותחים המתופפים את שערי השמים עם השופרות ומשם מתחילה תהלוכה שעוברת בסמטאות העיר העתיקה, שופרות בחתונה מרגשים את כולם!!!

בר מצווה בכותל

בר מצווה בכותל המערבי היא ללא ספק אחת החוויות המרשימות ואחת הבחירות היותר מבוקשות ברב בני הנוער. חגיגת בר מצווה בכותל מתחילה באוטובוס בדיוק כמו טיול שנתי עצם הנסיעה לירושלים זה כבר חוויה בפני עצמה. כשתגיעו לירושלים יחכו לכם צוות מעגל מתופפים בכותל עם שופרות לצד הצלמים הירושלמים וארוחת הבוקר הקונטיננטלית ומשם תתחיל תהלוכת מתופפים ושופרות ושמחה פורצת גבולות. התהלוכה נמשכת עד לבידוק הביטחוני משם תמשיכו לעבר רחבת הכותל המערבי לטקס המרכזי והחשוב ביום בר המצווה. העלייה לתורה. אני מזכיר לכם להצטייד בסוכריות. אם בר המצווה שלכם נערך בחורף יש אפשרות לערוך את טקס העלייה לתורה בבית כנסת בקרבת הכותל, לחגיגה בבית הכנסת רצוי להזמין מתופפים לבית כנסת שמתצרפים לשמחה. ומשתלבים בתפילה, מתופפים לבר מצווה הם כמעט חובה, זהו פתרון מעולה להרכב מוזיקלי קטן שעושה הרבה שמח!

הפקת אירועים בכותל

כשאנחנו חושבים על הפקת אירוע בכותל האפשרות הבטוחה היא לפנות לחברה להפקת אירועים שמתמחה באירועי בר מצווה בכותל, חברה מנוסה כזו תחסוך לכם זמן וכסף. אנחנו ממליצים בחום על חברת ההפקות שרו הפקות  החברה הוותיקה שבאמת יודעת לנהל לארגן ולהפיק בר מצווה בכותל.

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן